Zwroty, wymiany reklamacje

Zwracany towar (niezniszczony, bez śladów użytkowania) należy odesłać razem z paragonem. Zwrot gotówki za oddany produkt zostanie odesłany w ciągu 5 dni roboczych - przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Klient może zakupiony towar wymienić w siedzibie sklepu Bielizna Gabi ul. Głowackiego 35A, 32-800 Brzesko za pośrednictwem poczty lub kuriera. Koszty przesyłki ponosi klient.

Klient może zakupiony towar zareklamować. W przypadku stwierdzenia wad towaru należy odesłać no na adres sklepu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis uszkodzenia oraz paragon. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Kupujący może żądać tego samego nieuszkodzonego produktu bądź innego. Może też żądać zwrotu gotówki za zareklamowany towar. W tym przypadku należność zostanie przelana na podane przez klienta konto przelewem lub przekazem pocztowym na adres podany przez klienta.

Joomla templates by a4joomla